Dostajemy maila z zapytaniem ofertowym
Agent wysyła zapytanie na oferty@egerton.pl
Zapytanie jest wprowadzane do pliku Bawoła rok w arkuszu Selekcja
po jakimś czasie powinno pojawić się na Slacku na kanale zapytania-ofertowe, kopiujemy link i wklejamy w kolumnie Email (link Slack)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/02/image-1-1024x680.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/02/image-2-1024x680.png)
nadawane jest ID każdego zapytania według wzoru
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/02/image.png)
Na przykład zapytanie przyszło 24.06.2019 i jest to 42 zapytanie w tym miesiącu to ID będzie: 2019-06-042
Agent wysyła ofertę i zaznacza datę wysłania oferty w kolumnie data odpowiedzi
***na chwile obecna rola agenta się zakończyła***
Menedżer dostrzega zapytanie i uznaje je jako ważne
Zaznacza to w kolumnie CRM
***agent wznawia działanie w tym leadzie***
Agent kopiuje cały lead do arkusza Zadarma
Agent uzupełnia kolumnę Oferta wklejając link do oferty z Fakturowni
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-18-1024x500.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-19-1024x500.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-1-1024x500.png)
Agent wyszukuje klienta w Highrise i uzupełnia kolumnę Historia wklejając link
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-2-1024x500.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-3-1024x535.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-4-1024x500.png)
Agent dzwoni do klienta przez Zadarmę
Instalacja aplikacji Zadarma dla Android:
1. W Markecie GooglePlay należy znaleźć i pobrać aplikację Zadarma.
2. Przy pierwszym uruchomieniu należy zezwolić dostępy i dalej wprowadzić następujące dane do logowania:
User name: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) Panelu klienta.
Password: Hasło możesz wygenerować lub zapisać swoje w zakładce „Moja centrala – Numery wewnętrzne” Panelu klienta.
![CRM Instruktaż](https://zadarma.com/images/content/support/apps/android/zadarma_new/pl/1a.jpg)
3. Zezwól dostęp do listy kontaktów aby synchronizować informację i zezwól dostęp na używanie mikrofonu.
4. Jesteś zalogowany, możesz odbierać i wykonywać połączenia oraz wiadomości SMS.
![CRM Instruktaż](https://zadarma.com/images/content/support/apps/android/zadarma_new/pl/2.jpg)
Wkleja link do nagrania z rozmowy w kolumnie Rozmowa telefoniczna
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-5-1024x500.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-6-1024x500.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-7.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-8-1024x500.png)
Menedżer odsłuchuje nagranie z rozmowy i decyduje co dalej
Menedżer ustala emoji
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-9.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-10-1024x500.png)
Menedżer tworzy task dla agenta na slacku w kanale CRM
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-11-1024x500.png)
Task automatycznie tworzy się w liście tasków CRM w GoogleTasks
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-12-1024x500.png)
Agent kopiuje link do taska i wkleja go do arkusza
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-14.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-16.png)
![CRM Instruktaż](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img/https://blog.egerton.pl/wp-content/uploads/2021/01/image-17-1024x500.png)
Dalej już wszystko dzieje się analogicznie, aż do ukazania się przetargu bądź zamówienia klienta
W momencie jak przetarg się ukaże lub klient zdecyduje się zakupić, lead zostaje przeniesiony do arkusza Zamówienie/przetarg
Product manager i specjalista ds. kontaktów z firmami produkcyjnymi. Żywo zainteresowany wszelkimi nowinkami technicznymi i technologicznymi. Prywatnie zainteresowany motoryzacją i e- sportem.