Skip to content
Menu
Blog Egerton
  • Blog
  • Aktualności
  • Do kawy
  • Opinie
  • Oferta
  • Filmy
  • Logo Sklepu
Blog Egerton
» Materiały » Priv » CRM Instruktaż

CRM Instruktaż

Napisano dnia

Dostajemy maila z zapytaniem ofertowym

Agent wysyła zapytanie na oferty@egerton.pl

Zapytanie jest wprowadzane do pliku Bawoła rok w arkuszu Selekcja

po jakimś czasie powinno pojawić się na Slacku na kanale zapytania-ofertowe, kopiujemy link i wklejamy w kolumnie Email (link Slack)

CRM Instruktaż
CRM Instruktaż

nadawane jest ID każdego zapytania według wzoru

CRM Instruktaż

Na przykład zapytanie przyszło 24.06.2019 i jest to 42 zapytanie w tym miesiącu to ID będzie: 2019-06-042

CRM Instruktaż

Agent wysyła ofertę i zaznacza datę wysłania oferty w kolumnie data odpowiedzi

CRM Instruktaż

***na chwile obecna rola agenta się zakończyła***

Menedżer dostrzega zapytanie i uznaje je jako ważne

Zaznacza to w kolumnie CRM

CRM Instruktaż

***agent wznawia działanie w tym leadzie***

Agent kopiuje cały lead do arkusza Zadarma

CRM Instruktaż

Agent uzupełnia kolumnę Oferta wklejając link do oferty z Fakturowni

CRM Instruktaż
CRM Instruktaż
CRM Instruktaż

Agent wyszukuje klienta w Highrise i uzupełnia kolumnę Historia wklejając link

CRM Instruktaż
CRM Instruktaż
CRM Instruktaż

Agent dzwoni do klienta przez Zadarmę

Instalacja aplikacji Zadarma dla Android:

1. W Markecie GooglePlay należy znaleźć i pobrać aplikację Zadarma.

2. Przy pierwszym uruchomieniu należy zezwolić dostępy i dalej wprowadzić następujące dane do logowania:

User name: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej (na przykład 1234-100) Panelu klienta.

Password: Hasło możesz wygenerować lub zapisać swoje w zakładce „Moja centrala – Numery wewnętrzne” Panelu klienta.

CRM Instruktaż

3. Zezwól dostęp do listy kontaktów aby synchronizować informację i zezwól dostęp na używanie mikrofonu.

4. Jesteś zalogowany, możesz odbierać i wykonywać połączenia oraz wiadomości SMS.

CRM Instruktaż

Wkleja link do nagrania z rozmowy w kolumnie Rozmowa telefoniczna

CRM Instruktaż
CRM Instruktaż
CRM Instruktaż
CRM Instruktaż

Menedżer odsłuchuje nagranie z rozmowy i decyduje co dalej

Menedżer ustala emoji

CRM Instruktaż
CRM Instruktaż

Menedżer tworzy task dla agenta na slacku w kanale CRM

CRM Instruktaż

Task automatycznie tworzy się w liście tasków CRM w GoogleTasks

CRM Instruktaż

Agent kopiuje link do taska i wkleja go do arkusza

CRM Instruktaż
CRM Instruktaż
CRM Instruktaż

Dalej już wszystko dzieje się analogicznie, aż do ukazania się przetargu bądź zamówienia klienta

W momencie jak przetarg się ukaże lub klient zdecyduje się zakupić, lead zostaje przeniesiony do arkusza Zamówienie/przetarg

Filip Łopatecki

Product manager i specjalista ds. kontaktów z firmami produkcyjnymi. Żywo zainteresowany wszelkimi nowinkami technicznymi i technologicznymi. Prywatnie zainteresowany motoryzacją i e- sportem.

Udostępnij

Newsletter

Zapisz się
Autorzy

Filip Łopatecki

Błażej Pancerz

Urszula Dobrzyńska

PORTAL SPONSOROWANY PRZEZ EGERTON SP. Z O.O.
WSZELKIE MATERIAŁY ZAWARTE NA STRONIE PODLEGAJĄ PRAWU AUTORSKIEMU. KOPIOWANIE BEZ ZGODY NIE JEST DOZWOLONE

©2023 EGERTON SP. Z O.O.