Jako firma specjalizująca się w wyposażeniu szpitalnym, zwłaszcza mająca status wytwórcy, stawiamy sobie za cel najwyższą jakość naszych produktów i nieustannie tę jakość poprawiamy. Zawsze bardzo dokładnie i drobiazgowo kontrolujemy sprzęt, a w razie najmniejszego problemu lub usterki wymieniamy wadliwy towar.
Mając na względzie osiąganie najwyższych standardów, podpisaliśmy umowę QAA (quality assurance agreement) z naszą partnerską firmą Siemens Healthcare, zobowiązując się do współpracy w zakresie systemu kontroli jakości. Umowa tego rodzaju służy zapewnieniu najwyższych standardów dostarczanych przez nas towarów i usług.
W tym celu realizujemy wszechstronną i wielokierunkową politykę zarządzania przez jakość (total quality management) – na bieżąco monitorujemy zmiany w ustawach i rozporządzeniach, śledzimy wszelkie innowacje techniczne i technologiczne w naszej branży, organizujemy szkolenia i konferencje dla współpracowników i klientów.Dbając o jakość dostarczanego przez nas sprzętu, skrupulatnie wypełniamy wszystkie normy Dyrektywy Rady 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz Ustawy o wyrobach medycznych. Drobiazgowo przestrzegamy procedur z zakresu dokumentacji i serwisowania. Sporządzamy i prowadzimy odpowiednią dokumentację techniczną, przeprowadzamy przeglądy okresowe, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, a wszelkie czynności i prace serwisowe obsługuje nasz wysoko wykwalifikowany personel.