Pandemia koronawirusa spowodowała, że wiele wydarzeń przeniosło się do sieci. W związku z tym, położyliśmy nacisk na to, aby nasze wystąpienia w mediach były na najwyższym poziomie. Zainwestowaliśmy w studio i profesjonalny sprzęt do nagrywania. Nasi pracownicy uczą się jak dobrze występować przed kamerą, nawiązujemy kontakty ze specjalistami, którzy mogą udzielać nam wywiadów i przekazywać cenne informacje.
Biorąc udział w wirtualnych targach czy konferencjach staramy się, aby nasze prezentacje były atrakcyjne nie tylko pod względem przekazywanej wiedzy, ale również tego, w jaki sposób ją przekazujemy.
Pozytywny wizerunek w sieci i mediach lokalnych jest ważny nie tylko dla firm handlowych, ale także dla placówek użyteczności publicznej. Obecność w mediach, pokazanie rozwoju placówki, inwestycji w nowy sprzęt oraz szkoleń pracowników buduje zaufanie pacjentów, a także wzajemną motywację do działania.
Zapraszamy do oglądania relacji z wydarzeń na naszym kanale YouTube. Chętnie też pojawimy się z kamerą wszędzie tam, gdzie można zrealizować materiał z dostawy, konferencji, czy szkolenia.